Mist u de spilpersoon bij uw project? Lopen werkzaamheden vast omdat door ziekte, verlof of werkdruk taken niet worden opgepakt? Met mijn jarenlange ervaring als interim ondersteuner kan ik uw organisatie de helpende hand toesteken bij het oppakken van verschillende ondersteunende rollen bij uw project, bestuurszaken en of secretariaat.
Benieuwd wat ik voor uw bedrijf kan betekenen?
Dé spilpersoon die het projectteam ondersteunt en stuurt bij de uitvoer en vastlegging van dagelijkse activiteiten en het behalen van deadlines.
Projectbeheersing is, buiten de te behalen doelen, bij ieder project dé grote uitdaging. Een goede rolverdeling van taken is essentieel voor de slagingskans voor het project. Projecten zijn dan ook gebaat bij goede en adequate ondersteuning, één centraal persoon, die het projectteam ondersteund op het gebied van planning, rapportages, communicatie, agendabeheer, verslaglegging, bewaken van actie- en tijdslijnen en nog veel meer. Hierdoor kan het team zich focussen op hun taak en wordt er voor een solide basis gezorgd. De ondersteuning van een projectteam kan ik op mij nemen in de functie van projectcoördinator, pmo’er en/of projectsecretaresse.
In de hier-en-nu situatie pak ik samen met de teamleden de knelpunten aan en zoeken we samen naar oplossingen die geborgd worden in de werkprocessen.
Heeft uw secretariaat moeite met adequaat uitvoeren van hun taken? Zijn er knelpunten? Als extern adviseur en of meewerkend teamleider kan ik een support team coachen op de werkvloer tijdens de dagelijkse werkzaamheden in de hier-en-nu situatie. Samen met de medewerkers bespreek ik de knelpunten, zowel de praktische als de innerlijke, en zoeken wij naar een oplossing hiervoor. Vanuit de gesprekken of werkoverleggen bepalen wij de nieuwe doelstellingen die opgenomen worden in een plan van aanpak. Samen werken we aan verbetering van communicatie, efficiëntie en effectiviteit en borging van een nieuwe werkwijze.
Als ondersteuner pak ik zaken op die zijn blijven liggen. Ik help bij het creëren van rust, denk mee om de juiste stappen vooruit te zetten waardoor ik de organisatie ontzorg.
Soms door ziekte, langdurig verlof of door piekbelasting heeft een organisatie extra ondersteuning nodig. Ik kan u die leveren. Met mijn jarenlange ervaring als interim ondersteuner in zeer verschillende rollen van bestuurssecretaris, management assistente, beleidsondersteuner tot officemanager, kan ik adequaat tijdelijk het werk oppakken en zorgen voor voortgang en rust. Ook startende ondernemers ondersteun ik bij het opzetten van het kantoor. Hierbij kan gedacht worden aan meedenken en meewerken aan de huisstijl, website, administratie tot en met het opzetten en uitvoeren van diverse back office taken. Dit kan op locatie of vanuit mijn eigen kantoor.
Meer weten over wat ik voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan snel contact op.
Abel Tasmanstraat 3
3772 KA Barneveld
+31 (0)6 12 69 28 04
info@tismar.nl